محمد ابراهیم محمدی روز پنجشنبه افزود: این طرح ها در اجرای اقتصاد مقاومتی همزمان با ابلاغ پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید با هدف گذاری برای واحدهای راکد و نیمه فعال رونقی دوباره گرفتند.
او اظهار کرد: این طرح ها پس از اطلاع رسانی و راهنمایی متقاضیان برای ثبت نام در سامانه بهین یاب به تعداد 16 طرح مورد تصویب قرار گرفته و موفق به جذب تسهیلات بانکی شده اند که موجب ایجاد و تثبیت اشتغال برای 10 نفر شده است.
محمدی گفت: بدهی بالای واحدهای دامداری به بانک ها در سال های گذشته و عدم پرداخت توسط متقاضیان دلیل اصلی پایین بودن جذب تسهیلات است.
او افزود: بعد از اخذ تسهیلات بانکی توسط متقاضیان و مجریان طرح ها این مدیریت با نظارت کامل و تهیه فرم های نظارت در سه مرحله ، تصاویر و عکس های مناسب از فعالیت و راه اندازی دوباره واحدهای راکد و نیمه فعال و پیوستن دوباره آنها به گروه واحدهای فعال شهرستان توانسته نظارتی کامل و شایسته بر این موضوع داشته باشد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهادکشاورزی اردبیل، او اظهار امیدواری کرد با توجه مسوولان استان برای دامداری های سنتی متقاضی تسهیلات سرمایه در گردش تسهیلاتی اختصاص یابد تا شاهد دلگرمی آنها در ادامه تولیدات دامی در روستاها در کنار رونق و توسعه این تولیدات باشیم.
سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
در سال گذشته با حمایت های دولت علاوه بر اجرایی شدن طرح های اقتصادی مهم در استان اردبیل 240 واحد تولیدی راکد از رکود خارج و فعال شدند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.