به گزارش به خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهمن صدیق ظهر امروز در جشن مددکاران حوزه امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل در شهرستان نیر اظهار کرد: با توجه به شعار سال و تاکید بر اشتغال و تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سازمان بهزیستی نیز این امر را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و تلاش می‌کنیم امسال در حوزه تولید و اشتغال مددجویان گام‌های موثری را برداریم.

وی از تسهیل در بروکراسی و سازو کارهای اداری بهزیستی خبر داد و افزود: این امر امسال جزو برنامه‌های اولویت‌دار بهزیستی به شمار می‌رود و تلاش و جدیت بر این است تا برای جلب رضایتمندی هر چه بیشتر مراجعان و صرفه‌جویی در زمان و هزینه و نیز ارائه خدمات مناسب به مددجویان در این زمینه تسهیل ایجاد کنیم که در همین راستا رسیدگی به پرونده‌های مددجویان نیز تسریع می‌شود.

رئیس گروه برنامه‌ریزی و دفتر توانمندسازی زنان و خانواده سازمان بهزیستی با اشاره به افزایش میزان طلاق در کشور بیان کرد: کاهش آمارهای موجود در حوزه طلاق نیازمند برنامه‌ریزی و اقدامات راهبردی و عملیاتی است که امسال در این زمینه عزم جدی داریم و تلاش می‌کنیم با مداخلات به‌موقع از افزایش آمار طلاق جلوگیری کنیم.

صدیق تصریح کرد: با توجه به اینکه در حوزه مداخله در بحران طلاق با خلاءهایی مواجه هستیم امسال مداخلات مددکاری بهزیستی در حوزه طلاق و مراقبت از خانواده با رویکردی جدید انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم با این امر از توسعه و گسترش طلاق پیشگیری کنیم.

وی از اجرای طرح کلینیک‌های مددکاری اجتماعی در تمامی استانهای کشور خبر داد و گفت: این طرح تاکنون در 11 استان اجرایی شده که امسال با مساعدت و کمک‌های وزارت کشور، سازمان برنامه و بوجه و برخی نهادهای دیگر در تمامی استان‌ها این طرح را اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613868
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.