به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ضرورت دارد که دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اقدامات لازم را در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال با حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام دهند که در این رابطه نیازمند همت جهادی هستیم.

وی گفت: استان‌هایی که در سطح کشور نسبت به سایر استان‌ها پیشرفت کرده و در بحث تولید و اشتغال فعالیت‌های موفقی داشتند، در بحث انجام مطالعات برای احداث یک مجموعه و یا طرح اشتغالزا وقفه ایجاد نمی‌کنند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل افزود: یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای مهار آب‌های مرزی در شمال استان اردبیل اعتبار تخصیص یافت که اگر مطالعات این موضوع انجام نشده بود قطعا اختصاص این اعتبار با مشکلاتی مواجه می‌شد و در نهایت شروع عملیات این طرح با وقفه به انجام می‌رسید.

خدابخش تصریح کرد: انجام مطالعات راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد یکی دیگر از موارد حائز اهمیتی است که باید انجام شود چرا که اگر مطالعات طرح آماده نباشد در زمان تخصیص اعتبار به دلیل نبودن آمادگی لازم از اعتبار در نظر گرفته شده محروم می‌شویم که این موارد باید مورد توجه مدیران و مسئولان استان باشد.

وی در رابطه با موضوع انتقال ساختمان استانداری اردبیل از مرکز شهر به مکانی دیگر، بیان کرد: مطالعات انتقال ساختمان استانداری اردبیل به محلی دیگر انجام شده و نقشه‌های مورد نظر برای احداث ساختمان جدید نیز تهیه شده است که در صورت تخصیص اعتبار این موضوع انجام می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 613847
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.