مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بازگشایی جاده خلخال - گیوی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری  خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، علی رحمتی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: راه ارتباطی خلخال به گیوی از 17 فروردین به علت ریزش سنگ و جلوگیری از خطرات احتمالی با تصویب شورای ترافیک مسدود شده و عملیات اصلاح و ایمن سازی آن بسرعت در حال اجراست.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ریزش سنگ در طول مسیر خلخال به گیوی و از محل کارگاه سد گیوی تا شهر گیوی در زمستان سال گذشته و بهار امسال بدلیل بارندگی و ریزش مدام سنگ برای خودروهای عبوری خطرساز شده بود.

رحمتی یادآور شد: این راه ارتباطی بدلیل احتمال ریزش سنگ، جهت انجام عملیات برداشت تارشه های سنگی ، رفع موانع و ایمن سازی جاده مسدود شده و خودروهایی که قصد تردد از خلخال به سمت گیوی و یا بالعکس را دارند می توانند از جاده جایگزین خلخال به فیروزآباد استفاده کنند.

وی با تقدیر از همکاری اهالی منطقه خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه خدمات بهتر، سفر ایمن و راحت توام با آرامش برای هموطنان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات ایمن سازی و ترانشه برداری سنگ با سرعت بصورت امانی و پیمانی و از محل اعتبارات شهرستانی با قوت ادامه دارد و تلاش می‌کنیم قبل از پایان اردیبهشت بازگشایی شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.