به گزارش ایرنا ، رضا کریمی روز دوشنبه در نشستی با مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نیر افزود: 140 نفر اعضای هیات نظارت در این استان در کار برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری همکاری می کنند.
وی گفت: همچنین در هر 15 صندوق یک سرناظر و یک ناظر در هر صندوق از سوی هیات نظارت پیش بینی شده است.
او به تعامل هیات نظارت با هیات اجرایی و فرمانداری اشاره کرد و افزود: رویکرد کلی هیات نظارت استان رویکردی تعاملی و همکاری برای پیشبرد کار انتخابات با رعایت قانون و مقررات است.
او حضور داوطلبان در انتخابات شهر و روستا در این استان را چشمگیر دانست و گفت: مردم هم باید وزن سیاسی خود را با انتخاب نامزد اصلح ، متعهد و متدین نشان داده و افرادی را برای شوراها بفرستند که مایه مباهات شهر و روستای خود باشد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل همچنین افزود: طایفه‌ گرایی و تعصب قومی و قبیله ‌ای نباید سبب عدم راهیابی افراد متعهد و لایق به شوراهای شهر و روستا شود بلکه معیار انتخاب باید تخصص و تعهد افراد باشد تا در پیشرفت روستاها و شهرها قدم های اساسی بردارند.
امام جمعه نیر هم در این جلسه گفت: مردم باید در انتخاب افراد اصلح در انتخابات دقت کنند.
حجت الاسلام میکائیل مقدسی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه اطاعت از امر ولی فقیه است.
فرماندار نیر هم از پیش بینی 84 صندوق اخذ رای در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 74 صندوق روستایی و 9 صندوق شهری است.
مهدی احمدی به برخورد با تبلیغات زودرس داوطلبان شورای شهر و روستا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: علاوه بر رصد تبلیغات زودرس با تبلیغات زود هنگام داوطلبان برخورد خواهد شد.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.