به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی موقوفه خادم در میدان پلیس اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در موقوفات مستعد استان می‌تواند سبب رونق موقوفات و اعتماد عمومی مردم در ایجاد وقف‌های جدید شود که در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به قابلیتها و ظرفیت موجود در موقوفات استان بیان کرد: می‌توان با استفاده از این ظرفیتها در راستای رفع محرومیت‌زدایی در سطح استان استفاده کرد که تلاش و جدیت بر این است تا با عمل کامل به نیات واقفان در راستای جلب و جذب هر چه بیشتر خیران در این زمینه گام برداریم.

قیامی ثبت موقوفات جدید بر حسب نیازهای موجود در استان را از جمله برنامه‌های اوقاف استان برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاهسازی لازم هستیم تا خیران را برای رفع نیازهای موجود جامعه ترغیب و تشویق کنیم چرا که این امر گام مهمی در راستای فقرزدایی و محرومیت‌زدایی به شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به کلنگ‌زنی موقوفه خادم افزود: این پروژه با متراژ 2 هزار و 708 مترمربع در 8 طبقه که دارای یک طبقه پارکینگ، همکف و بالکن تجاری و 6 طبقه 18 واحدی خدماتی است، در میدان پلیس اردبیل با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اولویتها و برنامه‌ریزها در سال جدید در سطح استان گفت: در سال 96 با تمام توان و به صورت جهادی پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات را پیش خواهیم برد تا شاهد رشد چشم‌گیر موقوفات استان و افزایش بهره‌وری موقوفات باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار کرد: توسعه و بهسازی موقوفات از جمله برنامه‌های اوقاف استان در کنار افزایش بهره‌وری آنها بوده که با جدیت در سطح استان اردبیل پیگیری می‌شود و تلاش می‌کنیم اقدامات در این حوزه را امسال در استان توسعه دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 610288
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.