به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نیر اظهار کرد: کارخانه تسنیم نوش که یکی از پروژه‌های مهم تولیدی استان اردبیل به شمار می‌رود در فازهای یک و دو فعالیت خود را ادامه می‌دهد که براساس برنامه‌ریزیها فاز سوم این کارخانه نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری رسیده و وارد چرخه تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاح فاز سوم این کارخانه با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود، افزود: این واحد که در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر اقدام به تولید انواع نوشیدنیهای طعم‌دار نظیر آب معدنی، آب میوه و ماءالشعیر می‌کند، توانسته است در حوزه اشتغال نیز تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا در راستای توسعه تولید و اشتغال از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در سطح استان حمایتهای لازم انجام شده و در راستای توسعه فعالیتهای آنها پیگیریها و برنامه‌ریزیهای اساسی انجام شود تا این امر زمینه‌ساز تحقق شعار سال در استان شود.

فرماندار شهرستان نیر نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای بالای سرمایه‌گذاری در شهرستان نیر گفت: در راستای استفاده از این ظرفیتها و قابلیتها در راستای توسعه شهرستان انتظار می‌رود که نمایندگان مردم منطقه در مجلس زیرساختها و زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران را در شهرستان نیر فراهم آوردند تا با معرفی این توانمندیها زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاریها در شهرستان فراهم شود.

مهدی احمدی تصریح کرد: از مهمترین راهکارهای توسعه شهرستان جلب و جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران بوده چرا که شهرستان نیر یکی از مناطق مستعد سرمایه‌گذاری در بخشهای مختلف است که باید از این توانمندیها در راستای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر در منطقه بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608904
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.