رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در طی بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی، خدماتی و اقتصادی یک هزار و 140 پرونده تخلف به ارزش تخلف حدود یک میلیارد و 574 میلیون ریال در سراسر استان اردبیل تشکیل شده است.

سیدحامد عاملی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1396 از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به این سازمان ابلاغ شده است، گفت: این طرح از اول اسفند ماه سال 1395 آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال 1396 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از اول اسفند سال گذشته تا 15 فروردین سالجاری طی مدت 45 روز، 29 هزار و 594 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و اقتصادی انجام شده است، افزود: در طی این بازرسی‌ها یک هزار و 140 پرونده تخلف به ارزش تخلف حدود یک میلیارد و 574 میلیون ریال در سراسر استان تشکیل شده است.

عاملی اضافه کرد: پرونده‌های تشکیل شده به تعزیرات استان ارجاع یافته تا پس از رسیدگی، نسبت به صدور حکم اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه در مدت 45 روز گذشته حدود 279 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه 124 دریافت کرده‌ایم، تصریح کرد: پس از رسیدگی به این موارد نیز 123 مورد تخلف شناسایی شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.