دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی گفت: توجه جدی به تربیت بدنی و ورزش در مدارس و دانشگاه‌ها و توسعه کمی و کیفی آن امری ضروری است.

شمس غفاری در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه توجه جدی به تربیت بدنی و ورزش در مدارس و دانشگاه‌ها و توسعه کمی و کیفی آن امری ضروری است، گفت: باید تربیت بدنی و ورزش همگانی در جامعه به طور عموم توسعه یافته و یک سبک زندگی فعال در خانواده‌ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فرهنگ ورزش کردن در بین افراد جامعه از طریق رسانه‌ها، روزنامه‌ها و سایر منابع اطلاعاتی و تبلیغی نیز راهکار دیگر در جهت توسعه این امر مهم است، افزود: با توجه به نیاز عمومی به ورزش، توصیه می‌شود جهت حفظ و توسعه تندرستی افراد حداقل در روز 30 دقیقه فعالیت با شدت متوسط بالا داشته باشند.

غفاری با بیان اینکه کارمندان برای ارتقای سطح کیفی و تلاش بیشتر در محیط کار نیازمند روحیه شاد و با نشاط هستند، تصریح کرد: این فضا با ترویج ورزش در بین آنها مهیا می‌شود و با توجه به اینکه کارمندان عموما دچار بی‌تحرکی هستند، لذا ضروری است جهت تامین سلامت و کیفیت زندگی این افراد برنامه‌ریزی‌های جامعی صورت گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.