به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: برای تحقق شعار امسال باید تمام مدیران دستگاههای اجرایی فعالیت خود را بیشتر کرده و با بررسی مشکلات به رفع موانع تولید در استان اقدام شود.
وی با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید رفع بیکاری در کشور است گفت: این دولت برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان گام موثری را برداشته و مطابق این رویکرد مدیران دستگاههای اجرایی باید تولید و اشتغال را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.
استاندار اردبیل خواستار رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی شد و افزود: برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود اقدام موثر در استان صورت گرفته اما لازم است بیش از گذشته برای بررسی مشکلات واحدهای تولید ورفع موانع تولید تلاش کرد.
خدابخش با بیان اینکه موانع تولید مخل تولید است افزود: برای اشتغال زایی در استان باید گره های کور اقتصادی با تعدیل دیدگاهها و رویکردهای اقتصادی باز بشود.
او سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بویژه کشاورزی و گردشگری افزایش یافته اما لازم است برای رونق گردشگری استان و افزایش مدت اقامت گردشگران تورگردانی در این استان شکل بگیرد.
استاندار اردبیل اضافه کرد: با راه اندازی تورگردانی در استان بویژه تور خارجی می توان تحول عظیمی را در گردشگری ایجاد کرد.
خدابخش قابلیت ها و مزیت های گردشگری استان اردبیل را قابل توصیف دانست و افزود: سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و احداث هتل ها و رستوران ها دارند مورد حمایت قرار می گیرند.
وی از مدیران بانک ها خواست با حمایت از سرمایه گذاران از ارائه تسهیلات بانکی به آنها دریغ نکنند.
در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی درباره رفع موانع واحدهای تولیدی گزارش دادند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.