احمد ناصری روز یکشنبه با بیان اینکه حال این مسافران خوب است افزود: روز جمعه به دلیل شرایط جوی استان و وزش تندباد شدید خروجی مسیر گرمایشی مکان مذکور دچار مشکل ‌شد.
او اظهار کرد: تعداد 12 نفر که شامل سه خانوار از همکاران فرهنگی استان آذربایجان ‌شرقی بودند در این محل (آموزشگاه علامه جعفری) حضور داشتند و بعد از بروز این حادثه پنج نفر از آنها احساس سرگیجه داشتند که سریع به بیمارستان انتقال یافتند.
وی گفت: هیچ گونه مشکلی از لحاظ سلامتی و وضع حال مسافران وجود ندارد و این مسافران به صورت سرپایی بعد از حدود 1 ساعت مرخص شده و به شهر خود بازگشتند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل ، ناصری افزود: همکاران آموزش و پرورش استان اردبیل تمام تلاش خود را برای رضایتمندی مسافران انجام داده و پیگیر وضعیت سلامتی این مسافران نیز بودند تا مشکل خاصی برای میهمانان حاضر در استان ایجاد نشود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آمار و خبرهای مختلف اعلام شده در این زمینه تکذیب می‌شود گفت: حتی بعد از خروج این مسافران از استان ، با تماسی که با سرپرست این خانوارها انجام شد، پیگیر وضعیت حال مسافران شدیم و خوشبختانه مساله خاصی اعلام نشد.
پارس آباد در 230 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.