سعید جوادزاده روز سه شنبه گفت: این خدمات توسط 131 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان ارائه شده که 77 نفر آنها خانم و 54 نفر آقا بوده اند.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران تشریح کرد: 781 نفر از مسافران به کمپین 'نه به تصادفات جاده ای' و کمپین 'کتابخوانی در سفرهای نوروزی' پیوسته اند.
جوادزاده گفت: 702 نفر از ایستگاه های سلامت ، 439 نفر از ایستگاه های فضای دوستدار کودک و 510 نفر از خیمه های نماز در سه روز اول دور دوم سفرهای نوروزی استفاده کرده اند.
وی همچنین با اشاره به اقلام توزیعی در این مدت تصریح کرد: هفت هزار و 42 نقشه ، 6 هزار و 473 عدد بروشور و 10 هزار و 172 عدد سایر محصولات در بین مسافران توزیع شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر اردبیل ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اردبیل هم از امدادرسانی به 6 حادثه در سه روز گذشته از دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
عزیز ارشادیان افزود: پنح فقره از این حوادث، جاده ای بوده و یک مورد هم خدمات مناسبتی است.
وی با بیان اینکه در این حوادث به 25 نفر امدادرسانی شده ، تصریح کرد: 20 نفر در حوادث جاده ای آسیب دیده و پنج نفر هم در خدمات مناسبتی امدادرسانی شده اند.
ارشادیان با اشاره به اینکه در این حوادث پنج نفر نجات یافته وجود دارد، افزود: از این تعداد سه نفر به صورت سرپایی درمان شده و دو نفر هم به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این حوادث هفت تیم عملیاتی ، 23 نفر نیروی عملیاتی و 6 دستگاه خودروی آمبولانس به کار گرفته شده بود.
یک هزار و 760 نفر روز نیروی انسانی، 41 دستگاه خودروی عملیاتی در طرح هلال احمرنوروزی به کار گرفته شده که شامل 17 دستگاه آمبولانس ، 10 خودرو ست نجات و 14 دستگاه خودروی پشتیبان است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.