فریدون بابایی دوشنبه درگفتگو با ایرنا افزود: ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در ستاد انتخابات مستقر درفرمانداری خلخال از امروز آغاز شده وتا عصر امروز 14 نفر برای عضویت در شورای شهر خلخال ونیز روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اقدام به ثبت نام حضوری کرده اند.
وی گفت: در این دوره از انتخابات 15 نفر از داوطلبان در سه شهر خلخال ، کلور وهشجین به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این سه شهر ونیز 276 نفر در 89 روستای این شهرستان به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی روستا با آرای مردم انتخاب خواهند شد .
وی اظهار کرد: در شش روستای خلخال که جمعیت آنها بیش از یک هزارو 500 نفر است پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورا ودر 83 روستای زیر یک هزارو 500 نفر جمعیت نیز سه نفر اعضای شورا انتخاب ومعرفی خواهند شد.
رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان خلخال با توصیه به داوطلبان این دوره از انتخابات برای نامنویسی دراولین روزهای ثبت نام گفت: با توجه به اضافه شدن ارایه گواهی عدم سو پیشینه مراجعه به ستاد انتخابات برای ثبت نام در اولین فرصت به نفع داوطلبان است .
وی گفت: زمان ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرروستا از اولین ساعات کاری امروز دوشنبه آغاز وتا پایان روز ششم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار : بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.