قنبر رستمی روز یکشنبه در حاشیه مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی شهر خلخال به خبرنگار ایرنا افزود: در نوروز سال 95 بیش از 180 هزار گردشگر به این شهرستان سفر و از جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی آن دیدن کردند که با توجه به بهره برداری از راه تازه احداث خلخال به فیروزآباد پیش بینی می شود این میزان به 200 هزار گردشگر در تعطیلات نوروز سال 96 افزایش یابد.
فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این مراسم از انجام تمهیدات لازم برای آسایش و رفاه گردشگران نوروزی این شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به برقراری تردد در جاده اصلی خلخال به فیروزآباد امسال یکی از پایگاه های هدایت و راهنمایی مسافران جمعیت هلال احمر در مبدا ورودی این جاده مستقر شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر 2 پایگاه ثابت در مبادی ورودی شهر خلخال از سمت جاده جدید اردبیل و جاده اسالم و یک پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای نیز در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم مستقر شده و یک پایگاه سیار نیز با بکار گیری 47 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر در هدایت و خدمات رفاهی به گردشگران فعالیت دارند.
در این آیین که به صورت جداگانه در پایگاه های استقبال از مسافران در مبادی ورودی شهر خلخال برگزار شد با هدایایی از نخستین مسافران نوروزی استقبال شد.
همچنین میثاق نامه کمپین ملی 'نه گفتن به تصادفات رانندگی' که در محل پایگاه های راهنمای مسافران جمعیت هلال احمر خلخال نصب شده به امضای فرماندار و مسوولان حاضر رسید.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است، این شهرستان با داشتن جاذبه های طبیعی از جمله جاده خلخال - اسالم ، تفرجگاههای ازناو و اندبیل و روستاهای هدف گردشگری در کنار بقاع و امامزداه ها هر ساله میزبان بیش از یک میلیون گردشگر می باشد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.