به گزارش روز جمعه ایرنا ، علی حبیب پور در آستانه سال نو در حاشیه آیین اهدای سبد کالا و کمک نقدی به خانواده های نیازمند زندانیان این شهرستان گفت: این تعداد از مددجویان جرایم غیر عمد واجد شرایط با کمک یک میلیارد ریالی خیران و افراد نیکوکار و گذشت و عفو شاکیان از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشته اند.
وی افزود: همچنین از اول امسال تاکنون بیش از200 خانواده زندانی زیرپوشش این انجمن قرار گرفته و در مجموع 600 میلیون ریال کمک نقدی و سبد کالا دریافت کرده اند.
وی بیان کرد: بر اساس طرح جدید به مناسبت دهه فجر و در آستانه سال نو زمینه آزادی 75 نفر از محکومان مالی غیر عمد از زندان فراهم شده که مجموع محکومیت آنها با بیش از 50 درصد عفو و گذشت شاکیان و روش مصالحه انجمن حمایت زندانیان سه میلیارد و 200 میلیون ریال می باشد و امید است با اجرایی شدن این طرح زندانیان مشمول این طرح نیز به آغوش خانواده خود بازگردند.
در این مراسم که در محل دفتر امام جمعه پارس آباد و با حضور فرماندار ، امام جمعه و شرکت 156 نفر از همسران زندانیان برگزار شد 150 میلیون ریال کمک نقدی و سبد کالا در بین خانواده های نیازمند زندانیان منطقه توزیع شد.
پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: اسدالله فولادی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7121/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.