به گزارش ایرنا ، محبوب حیدری روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران استان افزود: انتظار بر این است مجور اجرای این طرح ها از سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر شود.
وی احداث راه اصلی کلور - درام بطول 55 کیلومتر ، باند دوم جاده نیر - سراب بطول 30 کیلومتر ، باند دوم جاده اردبیل -سرچم بطول 82 کیلومتر و جاده مشگین شهر - اهر بطول 30 کیلومتر را از جمله این طرح های راهسازی ذکر کرد.
او همچنین از مطالعات امکان سنجی طرح راه آهن اردبیل - پارس آباد خبر داد و گفت: مطالعات زیست محیطی و اقدامات پدافند غیر عامل در این طرح انجام شده که در صورت موافقت لازم شاهد احداث طرح راه آهن اردبیل به پارس آباد و اتصال آن به جمهوری آدربایجان خواهیم بود.
حیدری با اشاره به اتمام مطالعات امکان سنجی ارتقای راه اصلی به بزرگراه افزود: مطالعات امکان سنجی این طرح انجام شده و امیدواریم تا اردیبهشت سال 96 به اتمام برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در زمینه احداث راههای اصلی و روستایی در این استان گفت: امسال 17 کیلومتر احداث راه ، 11،5 کیلومتر بهسازی راه ، 121 کیلومتر روکش آسفالت ، 22،5 کیلومتر آسفالت بر اساس طرح های نوین و 166 کیلومتر عملیات لکه گیری با 900 میلیارد ریال اعتبار در جاده های اصلی انجام شده است.
حیدری اضافه کرد: در سال جاری برای راههای روستایی استان اعتبار قابل توجهی هزینه و پنج کیلومتر احداث راه روستایی ، 22 کیلومتر بهسازی راه روستایی و 62،3 دهم کیلومتر هم زیر سازی با 130 میلیارد ریال انجام شد.
وی از اتمام عملیات اجرایی بیمارستان کوثر خبر داد و گفت: این بیمارستان با سه هزار و 250 متر مربع با هزینه 130 میلیارد ریال احداث شده و دستگاه بهره بردار باید نسبت به تجهیز آن اقدام کند تا مورد استفاده مردم قرار بگیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: امسال برای اجرای پروژه بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد 60 میلیارد ریال اختصاص یافته و 25 میلیارد ریال دیگر هم به پیمانکار این طرح داده شده و قرار است در اسرع وقت این بیمارستان تکمیل شود.
حیدری به اتمام عملیات اجرای فرهنگسرای گرمی اشاره و اظهار کرد: عملیات اجرایی کتابخانه بیله سوار نیز با 2 هزار و 300 متر مربع و با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است و اواخر فروردین سال 96 تکمیل و افتتاح می شود.
وی افزود: ساختمان پزشکی قانونی پارس آباد هم فروردین سال آینده تجهیر و افتتاح خواهد شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.