به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در آئین تجلیل از مادران شهدای خلخال همزمان با سالروز تکریم از مادران شهدا افزود: مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران همانند مشکل اشتغال سایر اقشار جامعه خانواده های معظم شهدا را رنج می دهد.
وی اظهار کرد: مادران و همسران شهدا یادگاران شهدای گرانقدر و اسطوره های مقاومت و ایثار هشت سال دفاع مقدس هستند.
وی گفت: مادران شهدا با الگوگیری از زندگانی حضرت ام البنین (س) مادر سه شهید کربلا درس آزادگی و ایثار به فرزندان خود آموخته و در راه اعتلای انقلاب و نظام اسلامی فرزند خود را هدیه کردند.
در این مراسم که به صورت جداگانه در منازل شهدا برگزار شد از خانواده معظم شهید قدیری از شهدای عملیات خیبر و شهید کرمی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
همچنین بمناسبت گرامیداشت 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید رییس و کارکنان بنیاد شهید امور ایثارگران خلخال با فرماندار این شهرستان دیدار و مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را طرح کردند.
عبدالله فرجی ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال در این جلسه از برگزاری 48 مورد یادواره شهدا در مناطق مختلف این شهرستان در سال جاری خبرداد و گفت: در این مدت 595 مورد مراسم دیدار با خانواده های معظم شهدا از سوی این بنیاد با حضور مسوولان انجام شد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال هم گفت: هر گونه ارائه خدمات شایسته به این عزیزان کوچک ترین کار در مقابل کار بزرگ و ارزشمند شهدای گرانقدر است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.