سید غنی فروزان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی دیگر از دلایل تخریب آسفالت خیابان های اردبیل نمک پاشی خیابان ها در مواقع برف و یخبندان است که سالانه خسارت سنگینی را به آسفالت شهر وارد می کند.
وی ترمیم و بازسازی آسفالت خیابان ها و معابر را ضروری دانست و افزود: در بسیاری از خیابان های اصلی شهر شاهد تخریب آسفالت هستیم بطوریکه در برخی خیابان ها گودال و چاله های بزرگی در اثر تخریب آسفالت بوجود آمده و نارضایتی شهروندان و رانندگان خودرو ها به خصوص تاکسی داران را بدنبال داشته است.
فروزان اضافه کرد: اعضای شورای شهر ترمیم و بازسازی آسفالت خیابان ها را از شهرداری پیگیر هستند و در حال حاضر هم در برخی خیابان ها عملیات ترمیم شروع شده و در صورت مساعد شدن هوا همه خیابان های تخریب شده لکه گیری خواهند شد.
وی دلیل دیگر تخریب زودهنگام آسفالت خیابان های شهر را کیفیت پائین آسفالت دانست و گفت: آسفالت ریزی خیابان ها در گذشته بصورت مطلوب و استاندارد انجام نشده اما از سال گذشته نظارت بر کیفیت آسفالت بیشتر شده و هرچند استاندارد ایده ال نیست اما کیفیت آسفالت به استاندارد مدنظر نزدیک شده است.
عضو شواری اسلامی شهر اردبیل ساماندهی کوچه ها و خیابان های حاشیه شهر را ضروری دانست و گفت: آسفالت خیابان ها و کوچه های حاشیه شهر اردبیل بدتر از مرکز شهر است و مردم انتظار دارند این کوچه ها و خیابان ها بهسازی و آسفالت ریزی شود.
فروزان در خصوص جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های اساسی شهری افزود: جذب سرمایه‌گذار تنها راه حلی است که می‌تواند اردبیل را از بن‌بست خارج کند و باید در این زمینه سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری اردبیل ایجاد و به وسیله این سازمان از سرمایه‌گذاران حمایت لازم انجام شود.
وی گفت: زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری در سایر استان‌های کشور فراهم شده اما این در حالی است سرمایه‌گذاری که می‌خواهد در اردبیل فعالیتی را در این شهر آغاز کند، باید حداقل 15 مورد موافقت‌ لازم را کسب کند که این فرایند اداری موجب شده سرمایه‌گذار ناامیدانه اردبیل را ترک کنند.
فروزان افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برای رفع موانع موجود باید هر چه سریعتر چاره‌اندیشی کنند تا شاهد رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های عمران شهری اردبیل باشیم.
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.