به گزارش ایرنا ، صفر فتح الله زاده روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری خلخال افزود: مردم خیر ، مومن ، نوع دوست و خیرخواه این شهرستان چهار میلیارد و 510 میلیون ریال به کمک به نیازمندان جامعه کمک کرده اند که این میزان در مقایسه با مشارکت های مردمی سال گذشته خلخال افزایش قابل توجهی دارد.
وی گفت: یک میلیارد ریال از مشارکت های مالی امسال مردم از محل جمع آوری زکالت و سه میلیارد و 510 میلیون ریال نیز از یک هزار و 800 صندوق جمع آوری صدقات مردمی تامین شده و در اختیار نیازمندان جامعه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 10 درصد از مردم خلخال زیرپوشش کمیته امداد امام این شهرستان قرار دارند افزود: در 11 ماه سال جاری بیش از 30 میلیارد ریال به عنوان حقوق و مستمری ماهانه به افراد و خانوارهای زیرپوشش پرداخت شده است.
فتح الله زاده از سال 95 به عنوان سال شکوفایی مسکن محرومان خلخال یاد و اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر بهره برداری از مجتمع مسکونی 12 واحدی محرومان و مددجویان زیرپوشش این کمیته در خلخال 42 واحد مسکونی محرومان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان احداث شده و در اختیار نیازمندان به مسکن قرار گرفته است.
او گفت: در حال حاضر نیز 13 واحد مسکونی در حال احداث است که بخش مهمی از اعتبارات ساخت این واحدها از جمله کل هزینه مجتمع 12 واحدی از سوی خیرین تامین شده است.
جشن نیکوکاری امسال از 18 تا بیستم اسفند برگزار می شود.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.