به گزارش ایرنا حسین پیرموذن روز شنبه در جلسه گفت و گو دولت و بخش خصوصی در سالن اتاق بازرگانی ،صنایع معادن و کشاورزی اردبیل افزود: سفر هیات اقتصادی کشور آذربایجان به استان اردبیل و رایزنی های دو طرف برای توسعه مراودات اقتصادی باعث رفع مشکلات پیش روی سرمایه گذاران و بازرگانان دو طرف شده که لازم است در این راستا از دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر کنیم.
وی اضافه کرد: سفر هیات اقتصادی کشور آذربایجان به اردبیل باعث شد سرمایه گذران و بازرگانان دو طرف از نزدیک با همدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند تا در زمینه های مختلف همکاری های تجاری خود را توسعه دهند.
پیرموذن اضافه کرد: در جلسه با سرمایه گذاران آذربایجان مقرر شد استان اردبیل به عنوان استان معین واحدهایی که نیاز به سرمایه گذاری مشترک دارند را مشخص و به سرمایه گذاران آذری معرفی کنند و آنها هم لیست واحدهای تولیدی قابل سرمایه گذاری را به سرمایه گذران ایرانی معرفی کنند تا بصورت مشترک اقدام به سرمایه گذاری شود.
وی بیان کرد: با رایزنی های صورت گرفته در سال آینده سرمایه گذران آذربایجان در چند واحد تولیدی اردبیل اقدام به سرمایه گذاری خواهند کرد.
رییس اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن وکشاورزی استان اردبیل در خصوص رفع موانع تولید در استان اردبیل گفت: شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت به منظور رفع مشکلات واحد های تولیدی استان فعال شده و این شورا توانسته موانع موجود واحدهای تولیدی را بررسی و نسبت به رفع آن برنامه ریزی کند.
پیرموذن مساعدت بانک ها برای پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی را خواستار شد و گفت: بانک های عامل باید در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد رونق واحد های تولیدی در استان باشیم.
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.