به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش خورش رستم خلخال افزود: دل بستن به اعتبارات دولتی برای توسعه و رونق اقتصادی منطقه کارساز نبوده و با وجود جاذبه های گردشگری فراوان در منطقه آنچنان که باید از این نعمت خدادای برای رونق اقتصادی منطقه استفاده نشده است.
وی گفت: برای رشد اقتصادی شهرستان نیازمند جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری هستیم که این امر با برخورد مناسب با سرمایه گذاران و ایجاد زیرساخت های لازم گردشگری محقق خواهد شد.
وی با اشاره به نقش دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در توسعه و عمران روستاها اظهار کرد: اعتبارات محدود دولتی هیچ زمانی جوابگوی نیاز مناطق محروم روستایی نبوده و دهیارانی که با جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی موفق به اجرای طرح های گردشگری روستایی شده اند بهتر از سایر دهیاران در توسعه روستایی و رونق گردشگری شهرستان عمل کرده اند.
فرماندار خلخال حفظ وحدت و همدلی در شهرستان را در شرایط امروزی جامعه بیش از هر زمان دیگر نیاز منطقه دانست و گفت: به جای تخریب همدیگر در فضای مجازی بهتر است از این فضا برای معرفی جاذبه های گردشگری منطقه و رونق اقتصادی شهرستان استفاده شود.
بابایی اظهار کرد: با توجه به عبور رودخانه بزرگ و خروشان قزل اوزن از منطقه زیبای خورش رستم خلخال فراهم کردن زمینه اجرای مسابقات قایقرانی در آبهای خروشان ضمن معرفی جاذبه های گردشگری منطقه موجب رونق اقتصادی اهالی این بخش خواهد شد.
وی همچنین از اجرای پروژه راه ارتباطی شهر هشجین به راه اصلی اردبیل به سرچم در آینده نزیک خبرداد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.