به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد علی قاصدی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش بانوان خیر شهرستان اردبیل افزود: این زندانیان به دلایل اتفاقی و ناخواسته از جمله تصادف ، ورشکستگی مالی و نفقه درگیر مشکلات مالی شده و به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی خود به زندان افتاده اند.
او گفت: علاوه بر اینکه خود این زندانیان درگیر مشکلاتی فراوانی می شوند خانواده های این گونه افراد نیز در معرض بسیاری از آسیب های اجتماعی قرار می گیرند و معضلات و آسیب های این خانواده هابه جامعه نیز سرایت کرده و همه افراد را درگیر آثار سوء خود می کند.
وی افزود: وظیفه همه آحاد مردم و مسوولان است تا در صیانت از جامعه در کنار هم در حمایت از خانوادهای این افراد گام های مثبتی بر داشته شود.
یوسف خدادادی ، رییس هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: کمک به این افراد کار اخلاقی ، شرعی و دینی است.
وی افزود: کمک های این ستاد فقط به زندانیان محکومین مالی جرایم غیر عمد منوط است و کمک به این افراد با بررسی و شرایط و اولویت های مد نظر و با نهایت دقت نجام می گیرد.
همایش بانوان خیر شهرستان اردبیل با هدف آزاد سازی زندانیان نیازمند آبرومند در 22 اسفند در سالن ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان با حضور مسوولان استان و جمعی از خیرین برگزار خواهد شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.