به گزارش روز دوشنبه ایرنا بهنام بهشتی روز دوشنبه در همایش یکروزه سفیران اجتماعی و کنترل و کاهش تقاضای مواد مخدر و روانگردها در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از این تعداد 24 سمن و سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از مواد مخدر و 21 سازمان مردم نهاد در حوزه درمان و حمایت از بهبود یافتگان فعالیت می کنند.
وی افزود: 140 مقاله به این همایش از سراسر کشور ارسال شده بود که پس از بررسی و داوری 40 مقاله انتخاب شد که سه مقاله در این همایش ارائه و از آثار منتخب تجلیل شد.
وی ترویج زندگی سالم و غنی سازی محیط های خانوادگی اجتماعی، ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی و همگانی، الگوبرداری و بومی سازی تجارب و یافته های موفق در پیشگیری، ارتقای دانش سلامت در جامعه و آشنایی با مضرات مصرف مواد مخدر و روانگردها را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری هشت طرح پیشگیری از مواد مخدر در سالجاری در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: شش کارگاه آموزشی توانمند سازی هم توسط سازمان های مردم نهاد تا پایان امسال برگزار می شود.
بهشتی ، آموزش و آگاه سازی خانواده ها و جامعه از مضرات مواد مخدر را از جمله مهمترین اهداف برگزاری کارگاه های آموزشی توانمند سازی عنوان کرد و افزود: رویکرد ستاد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل همگانی، اجتماعی و مردمی کردن مبارزه با این افیون خانمانسوز است.
تجلیل، پخش کلیپ و اجرای سرود زنده از دیگر قسمت های این همایش بود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.