مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل برضرورت ایجاد خطوط بی آر تی بر کلانشهر اردبیل تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حمید مظاهری با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر در قالب بخش خصوصی و دولتی 137 دستگاه اتوبوس در کلانشهر اردبیل مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند که روزانه به طور متوسط 160 هزار نفر را جابجا می‌کنند.

وی گفت: ایجاد خطوط بی آر تی نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است بطوریکه پس از مطالعه ترافیک شهری در طرح جامع نسبت به ایجاد خطوط بی آر تی در کلانشهر اردبیل اقدام می شود.

مظاهری با اشاره به خدمات ‌رسانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل به شهرک‌ های تازه تاسیس گفت: در شهرک‌‌های تازه تاسیس از جمله نیایش،‌ اندیشه، ایران ‌آباد و میراشرف اقدامات مناسبی برای خدمات‌ رسانی به اهالی انجام شده و در این شهرک‌‌ها اگر برای خدمات ‌رسانی درخواستی باشد، پس از بررسی مسیرهای موجود توسط کارشناسان اتوبوسرانی خدمات‌ دهی آغاز می‌ شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل بر لزوم ایجاد خطوط ویژه در هسته مرکزی شهر تاکید افزود: مردم در استفاده از اتوبوس ‌های درون ‌شهری وقت زیادی را تلف می‌کنند که علت اصلی این موضوع نبود زیرساخت‌‌های حمل و نقل عمومی به نام ایجاد خطوط ویژه است.

وی بیان کرد: تا زمانی که خطوط ویژه در مسیر هسته‌ مرکزی شهر ایجاد نشود وقت مردم پشت ترافیک و انسداد مسیرها تلف می‌شود و در نتیجه تفاوتی مابین حمل و نقل عمومی و خودروی شخصی نبوده و‌ بی شک از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌ شود.

مظاهری یادآور شد: ‌سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل دنبال این است که به صورت جدی خط ویژه در کلانشهر اردبیل ایجاد شود و در اجرای این طرح سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی نیز باید همکاری‌های لازم را انجام دهند تا موضوع حل شده و انتظار شهروندان اردبیلی برآورده شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.