با برگزاری بازی های رده بندی و فینال، سه تیم برتر مسابقات فوتسال جام جوانه های امید که به همت انجمن مهر امید برگزار می شد، به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مسابقات با اشاره به ضرورت برگزاری چنین مسابقاتی تصریح کرد: کار انجمن مهر امید از سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان جهت برگزاری مسابقات ورزشی در بین کودکان و نوجوانان مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و افراد تحت پوشش کمیته امداد حرکت قابل تقدیری است.

ایوب بهتاج با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای چنین برنامه هایی حمایت می کند، ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی موجب ایجاد نشاط در بین جامعه می شود و سعی ما بر این است که از سمن های فعال در چنین حوزه هایی حمایت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: انجمن مهر امید در راستای اهداف فرهنگی و ورزشی خود، برای اجرای برنامه های ورزشی در بین اقشار جامعه برنامه ریزی کرده و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی به اجرای این برنامه ها اهتمام بورزد.

مدیر اجرایی مسابقات جام جوانه های امید انجمن مهر امید با اشاره به اینکه برای برگزاری این مسابقات از تیر ماه برنامه ریزی می کردیم اما فرصت اجرا در بهمن ماه فراهم شد، گفت: برگزاری چنین مسابقاتی با حساسیت هایی روبرو است که نباید نسبت به آن حساسیت ها، بی تفاوت بود.

محمد صادقی اصل با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 14 تیم فوتسال از 3 مرکز شرکت کرده بودند، تصریح کرد: تیم های شهید پاشاپور، تیم کانون ولایت الف و تیم الغدیر یک به ترتیب مقام های اول تا سوم را در این مسابقات به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانه های امید در دو بخش دختران و پسران برگزار شد، تصریح کرد: در بخش دختران مسابقات پینگ پنگ و در بخش پسران مسابقات فوتسال برگزار کردیم.

عضو انجمن مهر امید با اشاره به اینکه جوایز برندگان این مسابقات طی جشنی اهدا خواهد شد، افزود: به دنبال تامین منابع مالی هستیم تا بتوانیم برای این کودکان و نوجوانان جشنی برگزار کرده و در آن، جوایز آنها را تامین کنیم.

صادقی اصل با اشاره به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال و هیات پینگ پنگ اردبیل و اداره کل دامپزشکی استان از این مسابقات ادامه داد: بدون مشارکت سازمان های دولتی و غیر دولتی اجرای چنین برنامه هایی کار سخت و گاهی حتی غیر ممکن است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.