رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: قرار است در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و با هدف تامین سلامت جسمی، روحی و روانی جامعه مهندسان ورزشگاهی مناسب و در شان آنها در اردبیل احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل میرمحمد سید هاشمی در مراسم گرامی داشت روز مهندس در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل اضافه کرد: ما یاد و خاطره شهدای مهندس به ویژه شهید مدافع حرم آقایی و دهقانی نیا را گرامی می داریم که در کسوت مهندسی به درجه رفیع شهادت در دفاع از این مرز و بوم نائل شدند.

وی با گرامی داشت روز مهندس تصریح کرد: این روز به عنوان روز تجلیل از خرد و دانایی، ابتکار و توانمندی در عرصه های مختلف پیشرفت کشور ارزشمند است و قطعا مهندسان در سازندگی و توسعه ایران همواره گام های جدی و عملی

برداشته اند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل بیان کرد: مهندسان با توانمندی خود در حقیقت شعار خودباوری و ما می توانیم را جامه عمل پوشاندند به طوریکه در تاریخ این کشور هموراه مهندسان در ابعاد مختلف روبه جلو حرکت کرده و توانسته‌اند پیشرفت واقعی را برای کشور رقم بزنند.

سیدهاشمی افزود: تاریخ کشور نشان می دهد که مهندسان تک بعدی عمل نمی کنند و توان آنها در بعد فنی خلاصه نمی شود بلکه حضور در عرصه های جهاد و شهادت همچون شهدای مهندس که نظیر آن باکری، چمران، آقایی و ... است گواه

این موضوع است.

وی در ادامه به عضویت 10 هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: 5 هزار نفر از این مهندسان دارای پروانه اشتغال در رشته‌های هفت گانه مهندسی در استان اردبیل هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جامعه مهندسی استان اردبیل در حال حاضر به عنوان یک تشکل بزرگ صنفی در ارتقای بهره وری و اعتلای سرمایه های ملی گام های جدی برداشته است، اضافه کرد: ساختمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اهداف نظام مهندسی و حفظ و حراست از سرمایه های ملی و معنوی در حوزه ساخت و ساز حمایت خودمان را در تسهیل امور اداری کارفرمایان اعلام می کنیم.

سیدهاشمی با یادآوری اینکه اعضای سازمان در مسئولیت های طراحی، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی به عنوان بازوی توانمند و متعهد و متخصص عمل می‌کنند، گفت: با همدلی و همراهی و بهره گیری از توصیه های فنی آنان در اجرای بی نقص پروژه‌های ساختمانی سعی بر ایجاد آرامش و امنیت در ساخت و ساز با رعایت اصول مهندسی است.

وی همچنین از رونمایی نرم افزار جامع ارجاع در گرامی داشت روز مهندس خبر داد و افزود: قرار است در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و با هدف تامین سلامت روحی، روانی و جسمی ورزشگاه مهندسان احداث شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.