سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف حل مشکلات درآمد شهرداری‌ها مجلس طرح جامع درآمد پایدار شهرداری‌ها را آماده کرده است که با 80 امضا به زودی تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، صدیف بدری در همایش روز مهندس در اردبیل اضافه کرد: این طرح که یک فوریت آن به زودی اعلام وصول می شود بعد از بررسی در کمیسیون عمران و یا شوراهای مجلس مورد بررسی دقیق قرار می گیرد تا شهرداری‌ها به شکل نظام مند به درآمد پایدار دست یابند.

وی با بیان اینکه در این طرح پیش بینی کردیم تا با کنار گذاشتن سلایق مختلف در مدیریت شهری همچون تراکم فروشی به بهبود و سیمامنظر شهری توجه جدی شود، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح دغدغه شهرسازی و سیما و منظر شهری

به حداقل خواهد رسید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه

سخنان خود از اصلاح قانون نظام مهندسی کشور خبر داد و گفت: متاسفانه دولت لایحه ای در این زمینه ارائه نکرد و ما مجبور شدیم تا اصلاح قانون نظام مهندسی را در قالب طرحی پیشنهاد کنیم که امیدواریم سال آینده این طرح اصلاحی نیز در مجلس با نظر متخصصین به ویژه کارشناسان نظام مهندسی و ارائه راهکارهای مناسب به تصویب برسد.

بدری به اهمیت فعالیت مهندسان در جامعه اشاره کرد و افزود: مهندسان نقش محوری در توسعه و عمران و آبادانی داشته و این کلمه که از هندسه گرفته شده است در بخش‌های مختلف همچون فنی، مکانیک، کامپیوتر و ... مطرح است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی در پایان همت مهندسان را با دقت و ظرافت خاص با ارائه ایده های خلاقانه یادآور شد و گفت: بنده افتخار می کنم که عضو نظام مهندسی ساختمان هستم و در تمام مراحل مدیریت و عهده داری مسئولیت به این رشته افتخار می کنم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.