به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این همایش یک روزه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان و شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و رییس آذری این کمیسیون حضور دارند.
همچنین چند تن ازمقام های بلند پایه دو کشور و جمعی از تجار ، صنعتگران و فعالان بخش خصوصی ایران و آذربایجان در این همایش شرکت دارند.
بررسی همکاری های دوجانبه، زمینه های افزایش مناسبات، بررسی چگونگی ارتقای همکاری های مشترک اقتصادی دو کشور و نیز تسهیل همکاری های اقتصادی بین فعالان اقتصادی دو طرف از جمله مسائل مطرح شده در این همایش خواهد بود.
همچنین در آغار این همایش ، تفاهم نامه اقتصادی بین رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و آذربایجان و رییس کنفدراسیون کارآفرینان جمهوری آذربایجان و نیز تفاهم نامه همکاری اقتصادی دو جانبه بین رییس بنیاد سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان و رییس اتاق بازرگانی اردبیل به امضا رسید.
وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برای شرکت در این همایش روز چهارشنبه به اردبیل سفر کردند.
نشست مشترک اقتصادی دو کشور چهارشنبه شب برگزار و روسای ایرانی و آذری کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی دو کشور با هم دیدار و گفت و گو کردند.
هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان در جریان سفر 2 روزه خود به استان اردبیل از توانمندی های اقتصادی و گردشگری این استان نیز بازدید می کنند.
خبرنگار : یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.