سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: نشست علمی– فرهنگی دانشجو، کنشگری و فرهنگ دانشگاهی با محوریت ادبیات و فرهنگ دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، نجیبه خروشی با بیان این مطلب، افزود: این نشست از سری برنامه‌های مصوب گروه مطالعات و نیازسنجی این معاونت است که با محوریت ادبیات و فرهنگ دانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی، دانشجویی و کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، چهارشنبه نهم اسفندماه جاری از ساعت 10 لغایت 12 در محل سالن شهیدان نوعی اقدم این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این نشست علمی در راستای تحقق نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌گردد، تقویت نهاد دانشگاه و حفظ قداست و منزلت علم، جایگاه دانشجو، پاسداشت مقام علما، دانشمندان و نخبگان و نقش آفرینی هر چه بیشتر نهاد علم در تحولات جامعه را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

خروشی اضافه کرد: گروه مطالعات فرهنگی و نیازسنجی از زیربخش‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است که با هدف رصد و برنامه‌ریزی‌های مربوط به فرهنگ دانشگاهی از سوی اداره کل مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی کشور راه‌اندازی و موظف شده است طی ارائه گزارش‌ها و بررسی‌های علمی، زمینه مشارکت‌های دانشجویی و برنامه‌های فرهنگی علمی را در این استان فراهم آورد.

وی برگزاری کارگاه علمی فرهنگی مدیریت زندگی دانشجویی، کرسی مذاکره فرهنگی «کارکرد و مسئولیت اجتماعی دانشگاهیان» و نشست علمی فرهنگی «کرانه‌های زندگی دانشجویی» را از سایر برنامه‌های فرهنگی این مرکز  عنوان کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.