به گزارش ایرنا ، آرام حلیم روز یکشنبه در آئین افتتاح چند کارگاه اقتصادی در بیله سوار با اشاره به تسهیلات ارائه شده توسط صندوق کارآفرینی امید افزود: دولت فقط دنبال ارائه تسهیلات نیست پس باید با پالایش طرح ها متقاضیان دارای توان بازپرداخت را به موسسات مالی معرفی کرد.
او گفت: دولت آماده است برای وصول معوقات صندوق ها ، موسسات مالی و اعتباری و بانک همکاری کند زیرا این پول دوباره به چرخه تولید و اقتصاد وارد خواهد شد.
وی افزود: امسال یک میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به 17 زوج جوان پرداخت شده و ارائه تسهیلات ازدواج 200 میلیون ریالی از طریق صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله سوار در کمترین زمان ممکن ارائه می شود.
او همچنین در آئین افتتاح کارگاه نبات و آبنبات پزی در شهر بیله سوار اظهار کرد: این کارگاه با آورده 150میلیون ریال و ارائه تسهیلات 300میلیونی از طریق صندوق کارآفرینی امید بیله سوار مورد حمایت قرار گرفته و برای سه نفر در این کارگاه بصورت مستقیم اشتغال زایی شد.
حلیم در آئین بهره برداری از کارگاه پخت نان های حجیم و رژیمی در بیله سوار افزود: این مرکز با سرمایه شخصی 170 میلیون ریالی و ارائه تسهیلات 450 میلیون ریالی از طریق صندوق کارآفرینی امید بیله سوار مورد حمایت قرار گرفته و برای چهار نفر در این کارگاه بصورت مستقیم اشتغال زایی صورت می گیرد.
مجرد ، مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله سوار نیز با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به عنوان بزرگ ترین نهاد حمایتی کسب و کار خرد و کوچک با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است، گفت: در سال گذشته 14 میلیارد و 830 میلیون ریال در قالب تسهیلات برای صنایع کوچک ، ساماندهی ناوگان حمل و نقل و تسهیلات خوداشتغالی کشاورزی و دامداری به کارآفرینان ارائه و برای 320 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.
او بیان کرد: پرداخت وام در همان روز پس از تکمیل پرونده به متقاضیان ارائه می شود و زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بیشتر از یک سال نگذشته همراه با یک ضامن برای هر زوج ، سند ازدواج و مدارک شناسایی می توانند برای دریافت وام اقدام کنند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.