اروجعلی محمدی روز دوشنبه در دوره آموزشی کارشناسان تازه استخدام در مرکز آموزش پردیس تحقیقات ، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان افزود: نیروی انسانی متخصص سرمایه عظیمی است که اگر درست مدیریت شود می تواند یک واحد اقتصادی را به پویایی و موفقیت برساند.
او با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری که بر گسترش و حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید دارند اظهار کرد: ایشان بر حفظ و استفاده از نیروهای متخصص در تمام بخش ها اعتقاد دارند.
او یکی از معضلات عمده شرکت کشت و صنعت مغان در سال های گذشته را بازنشسته کردن نیروهای متخصص و کارآمد تنها با 20 سال سابقه خدمت دانست و گفت: توجیهی که به این کار شد این بود که چون کار در شرکت کشت و صنعت جز کارهای سخت و زیان آوراست بنابراین نیروی کارشناس باید فقط بعد از 20 سال بازنشسته شود.
او افزود: اعمال این شیوه غلط در مدیریت نیروی انسانی باعث شد تا کشت و صنعت بیش از 110 میلیارد تومان از دارایی خود را صرف بازنشسته کردن زودتر از موعد مقرز نیروهای متخصص خود کند که ادامه کار آنها برای شرکت حیاتی بود.
به گز ارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل ، محمدی گفت: مرکز آموزش پردیس تحقیقات ، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خدمات ارزشمندی که تربیت نیروهای ماهر بخش کشاورزی اعم از کاردانی و کارشناسی انجام داده و دشت زرخیر مغان موفقیت امروزی خود را مدیون زحمات تلاشگرانی است که در عرصه علم و فن آوری و آموزش زحمت کشیدند.
او اظهارامیدواری کرد نیروهای تازه استخدام بتوانند قدم های موثری در رشد و شکوفایی بخش کشاورزی کشور بردارند.
شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد، با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، حدود 2هزار و 600 هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است. محصولات کشاورزی سوق دهند.
256 نفر از کارشناسان تازه استخدام به مدت دو ماه در اولین دوره ملی به صورت عملی با مشارکت کشت و صنعت مغان در مرکز آموزش پردیس تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل آموزش های لازم را فراخواهند گرفت.
پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.