احمد ناصری روز چهارشنبه در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان افزود: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۶۸ نوآموز در سیستم سناد ثبت‌نام شده‌اند.

وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی استان در دوره‌های پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول بالاتر از میانگین کشوری است، اظهارداشت: برای ارتقای پوشش تحصیلی در دوره متوسطه دوم نیز باید تلاش شود.

وی همچنین از کسب رتبه برتر کشوری در عملیاتی کردن پروژه مهر توسط استان اردبیل خبر داد.

ناصری به ساماندهی و مدیریت انسانی در سال‌تحصیلی ۹۸-۹۹ اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید ساماندهی نیروی انسانی بدون هیچ حاشیه‌ای انجام و برای تامین کمبود نیروی انسانی ۳۰۳ نفر به عنوان حق‌التدریس وارد چرخه آموزش و پرورش شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم تقویت درآمدهای اختصاصی در مناطق و نواحی گفت: استان اردبیل موفق به افزایش منابع مالی در چند سال اخیر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به برگزاری اجلاس سراسری نماز در ۲۱ آذرماه به میزبانی استان گلستان اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های نمین، خلخال، مشگین‌شهر و

بیله‌سوار نیز اجلاس شهرستانی نماز در حال برگزاری است.

مهرماه امسال ۲۵۰ هزار دانش‌آموز پایه‌های پیش‌دبستانی تا دبیرستان با حضور در حدود ۱۰ هزار کلاس درس آماده‌سازی شده در سه هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی استان اردبیل سال تحصیلی جدید را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.