بهروز ندایی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۹۰۶ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف این استان برای جمع‌آوری آرای مردم دایر خواهد شد، افزود: تعداد شعبه‌های ثابت اخذ رای به میزان ۶.۵ درصد افزایش یافته ولی تعداد شعبه‌های سیار در این دوره اضافه نشده است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مورد توجه قرار گرفته، افزود: امسال دوره‌های آموزشی به مجریان انتخابات برگزار شده و مقرر است به اعضای شعب اخذ رای هم آموزش‌های لازم ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: انتخابات دوره‌های گذشته در صحت و سلامت کامل برگزار شده و امید است در این دوره هم شاهد برگزاری انتخابات سالم باشیم.

ندایی اظهارداشت: عزم جدی برای برگزاری سالم در مجریان انتخابات وجود دارد و مصمم هستیم با متخلفان انتخاباتی برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت کشور مجری انتخابات است، افزود: در ۱۰ دوره انتخابات مجلس مشارکت مردم در انتخابات در استان اردبیل حداکثر ۷۱.۱ درصد و حداقل ۵۱.۲ درصد بود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد: ۲۰ هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از نامزدها از فردا گفت: استان اردبیل پنج حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، حوزه انتخابیه گرمی، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و ثبت نام از نامزدها از فردا آغاز می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.