بهروز ندایی روز چهار شنبه در نشست هم اندیشی با مطبوعات استان اردبیل  با اشاره به مشخص بودن زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی افزود: : هر کاندیدایی خارج از مقررات قانونی تبلیغات خود را شروع کند با وی بشدت برخورد خواهد شد.

ندایی اعلام کرد: ۲۰ هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از نامزدها از هفته آینده گفت: استان اردبیل پنج حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حوزه انتخابیه مشگین‌شهر، حوزه انتخابیه گرمی، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و ثبت نام از نامزدها برابر تقویم انتخاباتی در هر حوزه انتخابیه انجام می‌شود.

وی افزایش مشارکت مردم در انتخابات را ضروری دانست و گفت:رسانه‌های گروهی می‌توانند مشارکت حداکثری مردم را جذب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده و ۹۰۶ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف این استان برای جمع‌آوری آرای مردم دایر خواهد شد.

ندایی افزود: تعداد شعبه‌های ثابت اخذ رای به میزان ۶.۵ درصد افزایش یافته ولی تعداد شعبه‌های سیار در این دوره اضافه نشده است.

وی اضافه کرد: انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود و تلاش می‌شود انتخابات سالم و بدون تخلف برگزار شود.

ندایی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مورد توجه قرار گرفته، افزود: امسال دوره‌های آموزشی به مجریان انتخابات برگزار شده و مقرر است به اعضای شعب اخذ رای هم آموزش‌های لازم ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: انتخابات دوره‌های گذشته در صحت و سلامت برگزار شده و امید است در این دوره هم شاهد برگزاری انتخابات سالم باشیم.

ندایی اظهارداشت: عزم جدی برای برگزاری سالم در مجریان انتخابات وجود دارد و مصمم هستیم با متخلفان انتخاباتی برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت کشور مجری انتخابات است، افزود: در ۱۰ دوره انتخابات مجلس مشارکت مردم در انتخابات در استان اردبیل حداکثر ۷۱.۱ درصد و حداقل ۵۱.۲ درصد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.