حجت مددی سه‌شنبه در همایش بسیج اصناف و بازاریان خلخال افزود: با گذشت بیش از ۱۰ روز از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین و افزایش قیمت آن، هیچگونه افزایشی در نرخ کالا و خدمات در بازار این شهرستان مشاهده نشده است.

وی پایین بودن آمار جرایم صنفی وگران‌فروشی در خلخال را نمونه‌ای از رعایت انصاف از سوی کسبه این منطقه دانست و بیان کرد: آرامش بر بازار این شهرستان حاکم  بوده و برای  تداوم این روند  اتحادیههای صنفی زیر مجموعه اتاق اصناف تلاش خواهند کرد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: کسبه خلخال بسیجی وار برای رفع مشکلات مالی مردم تلاش می‌کنند.

سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال هم د ر این همایش گفت:امروز همه مردم بسیجی هستند و بسیجی بودن ضرورتی به ثبت‌نام و پوشیدن لباس رسمی بسیج ندارد .

وی بیان کرد: اقشار مختلف جامعه به خصوص بازاریان با تفکر بسیجی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه گام بر می‌داشته و برای اقتدار و شوکت نظام اسلامی ایران تلاش می‌کنند .

او اظهار کرد: همانطورکه بسیج موفق به فتح تمامی قله‌های سرسخت مقابل ملت و نظام اسلامی شده با همراهی بازاریان مشکلات مالی مردم را از پیش رو برداشته خواهد شد.

وی با تقدیر از صبر و شکیبایی بازاریان این شهرستان در مقابل رکود حاکم بر بازار و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ظالمانه دشمن، اظهار داشت : همین صبر و حوصله ملت دشمن را مایوس و بزدوی از پای درخواهد آورد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.