فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این همایش که روز سه شنبه گفت: بسیجیان همیشه و در همه حال گوش به فرمان ولایت بوده و با جان و دل اوامر رهبری را اجرا      می‌کنند.

سردار جلیل بابازاده با اشاره به اینکه همه مردم ایران بسیجی هستند، افزود: بسیج همیشه و در تمامی مراحل در کنار ملت بوده و خود را بافته جدا تافته از ملت بزرگ ایران نمی‌داند.

وی با بیان اینکه در گام اول انقلاب بسیج خدمات زیادی به کشور کرده است، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب نیز تفکر بسیجی ضرورت مقابله با فتنه‌ها و گذر از آفت‌هایی است که ارزش‌های انقلاب را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیج باید باور ساز باشد نه باور سوز اضافه کرد: بسیج باوری عمیق و عامل فعال بودن و پویایی جامعه ایرانی اسلامی بوده و در تمامی صحنه‌ها از جمله جنگ‌های مسلحانه و غیرمسلحانه حضور فعال داشته است.

وی بیان کرد: اندیشکده‌ها و نظریه‌پردازان غربی افول آمریکا را قطعی می‌دانند و امروز صدای شکستن استخوانهای استکبار جهانی به گوش می رسد و این وعده الهی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: بسیج ضد استکبار و استعمار بوده و مخالف مذاکرات ذلت آفرین است.

سردار بابازاده با اشاره به حوادث اخیر و مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: مردم با فرهنگ و ولایی و با بصیرت استان اردبیل با وجود همه مشکلات با حضور پرشکوه خود در صحنه ضمن محکوم کردن اقدامات اشرار و اخلالگران بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل هم در این اجتماع گفت: بسیج بی‌ادعا و خاکی دوست و دشمن را تشخیص می‌دهد و اسیر هیچ گروه و جناح نمی‌شود.

سرهنگ حسن دهقانی‌نیا با بیان اینکه تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم بسیجی هستند، افزود: بسیج عامل وحدت و انسجام در جامعه بوده و امنیت و اقتدار و عظمت ملت ایران مرهون و مدیون تفکر بسیجی است.

وی  اظهار داشت: بسیج در طول 40 سال با ایستادگی و مقاومت و تفکر" ما می توانیم " نشان داده که در برابر اراده ملت ایران نمی توانم وجود ندارد.

وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه بیان کرد: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته و جهادی عمل کنند.       

اجرای سرود توسط بانوان بسیجی و مداحی از دیگر قسمت های این آئین بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.