شهامت هدایت روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:عملیات بذرکاری ،کپه کاری و بذرپاشی در سطح ۳۶۹۰ هکتار در مراتع استان با مشارکت مردم انجام شده و همچنین هفتتن بذر مرتعی ،۲۲ تن بذر یونجه و ۶۱ تن بذر جو خریداری شده و در حال توزیع به کشاورزان است .

هدایت از اجرای طرح کاداستر در ۱۴ حوزه آبخیز استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با عنوان اصلاح و بازنگری نقشه‌های سنواتی بر اساس دستور العمل کاداستر با اولویت در حوزه آبخیز و تبدیل اسناد از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است.

وی ادامه داد: برای اجرای کاداستر این حوزه ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل یادآور شد: پروژه های کاداستری در ۱۱۳ هزار هکتار از جمله حوزه سبلان و درویش چای سرعین به میزان ۲۸ هزارو ۹۰۹ هکتار ، حوزه ملا احمد نیر به مساحت ۷ هزارو ۶۸۹ هکتار ، کریق و هیر اردبیل به مساحت ۱۶ هزار و ۷۵۰ هکتار،حوزه عنبران به مساحت سه هزار و ۱۰۶ هکتار، حوزه کورار پارس آباد به مساحت هفت هزار و ۴۱۹ هکتار، حوزه ساری قمیش بیله سوار به مساحت پنج هزارو ۸۸۳ هکتار،حوزه گرمی چای و شور درق گرمی به مساحت ۲۰هزار و ۶۲۶ هکتار، کندرق، علی آباد و اندبیل خلخال به مساحت ۱۵ هزار و ۷۸۴ هکتار و حوزه فاراب کوثر به مساخت هفت هزار و ۷۸۳ هکتار در حال انجام است.

هدایت بیان کرد: در سال گذشته  هم از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۱۲۵ هزار هکتار با اعتبار ۸ هزار و ۱۱۲ میلیون ریال کاداستر در ۹ حوزه آبخیزداری انجام شده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.