علی علایی روز دوشنبه در جلسه شورای مشورتی بخشداران و دهیاران افزود: فرصت محدودی در زمینه مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی پیش آمده و باید این فرصت را غنیمت شمرده و

نهایت استفاده را آن ببریم.

وی اظهارداشت: تسهیلات مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی باید بطور کامل جذب شود.

او با بیان اینکه بانک‌ها و بنیاد مسکن در جذب و ارائه تسهیلات جدیت به خرج دهند گفت: کارنامه و عملکرد بانک‌ها و بنیاد مسکن در خصوص تسهیلات مقاوم‌سازی و جذب و اعطای آن چندان رضایت‌بخش نیست و باید بیش از این در کار خود جدیت داشته باشند.

وی گفت: تمامی دهیاران باید حوزه‌های مربوط به خود را مدیریت کرده و در معرفی خانه‌های روستایی کم‌دوام و بی‌دوام برای ارائه تسهیلات روستایی اهتمام داشته باشند.

فرماندار پارس‌آباد افزود: بروز یک زلزله مهیب می‌تواند فاجعه ای جبران‌ناپذیر در منطقه ایجاد کند ، بنابراین باید با جدیت خانه‌هایی که نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند را شناسایی و برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها و بنیاد مسکن معرفی کنیم.

علایی همچنین از راه‌اندازی سیستم متمرکز انتخابات در کشور خبر داد و گفت: تمامی تحرکات و رفتارهای دهیاران و بخشداران در بخش‌ها زیر ذره‌بین سیستم متمرکز انتخابات در کشور قرار دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد به دستورالعمل عدم استفاده از امکانات دولتی اشاره کرد و گفت: هیچ مقام دولتی حق ندارد چه در انتخابات و چه در خارج از زمان انتخابات از از امکانات دولتی سوء‌استفاده کند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان پارس‌آباد گفت: دهیاران بازوان اصلی فرمانداری در انتخابات مجلس هستند و باید کاملا در انتخابات بی‌طرف باشند.

علایی به تجلیل از دهیاران و بخشداران منتخب در انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: از دهیاران و بخشداران منتخب در انتخابات پیش رو تجلیل بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.