بهروز جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: راه‌اندازی آکادمی ورزشی فرهیختگان از طرح‌های موفق در این واحد دانشگاهی است که تربیت، پرورش و استعدادیابی ورزشی در بالاترین سطح  با حضور هیات علمی تراز اول انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: برنامه‌های آکادمی فرهیختگان در طول سال تداوم دارد و با همکاری تربیت بدنی استان اردبیل، هیات فوتبال، مسئولان و خانواده‌ها در شناسایی استعدادهای ورزشی و پرورش قهرمانان کشور تلاش می‌کند.

جعفری بیان کرد:رشته تربیت‌بدنی از رشته‌هایی است که از مقطع کاردانی تا دکتری آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل دایر بوده و رشته مهندسی ورزش در کنار ۲۴ رشته جدید از مهر امسال برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل ارائه خواهد شد.

وی افزود:مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی واحد اردبیل هم یکی از مؤثرترین مراکز ورزشی در این استان است و در این مرکز تست‌های سلامت انجام می‌شود و به خانواده‌ها در انتخاب رشته ورزشی فرزندان خود کمک می‌کند.

جعفری بیان کرد:با کمک دستگاه‌های موجود، توانایی، فیزیک بدنی و زمینه رشد ورزشکاران نیز مشخص و هدایت و مشاوره ورزشی به شکل صحیح انجام می‌شود.

وی  درباره مأموریت‌های  آکادمی ورزشی  فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود:وجود چنین مجموعه‌ای برای استان اردبیل یک فرصت است که باید از این ظرفیت برای توسعه ورزش استان نهایت استفاده کرد و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه فعال شدیم.

مدیر آکادمی ورزشی فرهیختگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: بالای ۱۵۰ دانشجو در ایام تابستان و اکنون نیز حدود ۶۰ دانشجو در این مجموعه ورزشی با این آکادمی همکاری دارند و این مجموعه فرصت مناسبی را  برای فعالیت‌های ورزشی در اختیار دانشجویان قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.