به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل،سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل روز سه‌شنبه گفت: 2 تن از 6 سارق دستگیر شده که  پسر عمو هستند در  تحقیقات و بازجویی‌ها به قتل سه مرد و ۲ زن جوان اردبیلی اعتراف کردهاند. 

وی در باره چگونگی دستگیری این سارقان گفت: بدنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از مغازه طلافروشی در شهرستان نمین در آبان ماه سال جاری و استفاده سارقان از خودروها و پلاک‌های مسروقه، بررسی موضوع با تشکیل چند گروه تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل  قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی‌های تخصصی از صحنه جرم مشخص شد در پرونده سرقت مسلحانه نافرجام از طلا فروشی، ۶ سارق مشارکت داشته‌اند که با جمع‌بندی دلایل و مستندات قانونی و استفاده از تجهیزات، سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی و با اشرافیت کامل اطلاعاتی در عملیات‌های مقتدرانه و هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انتقال سارقان به پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های پلیسی از آنها گفت: سارقان در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده به سرقت مسلحانه از طلافروشی و قتل‌ها اعتراف کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.