ابراهیم امامی در جمع  راهپیمایان این شهرستان  افزود: اگر چه دشمنان تحریم‌های خود را علیه نظام و ملت ایران  روز به روز افزایش و ملت را تحت فشار قرار میدهند ولی همه ساله  مناسبت‌های ملی و مذهبی در کشور باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ملت ایران استوارتر و با بصیرتی که دارند عشق و وفاداری خود را به نظام و رهبری به اثبات می‌رسانند و با حضور گسترده خود در روز ۱۳ آبان پاسخ دندان‌شکنی را به یاوه‌گویی‌های آمریکا و ایادی او  دادند.

فرماندار نیر گفت: آمریکا هیچ‌گاه دست از خباثت‌های خود علیه ایران برنخواهد داشت اما  به حول و قوه الهی تاکنون با رهبری‌های مقام معظم رهبری و با متعهدانه و هنرمندانه عمل کردن تیم دیپلماسی دولت و حضور در صحنه مردم نتوانسته به اهداف شوم خود علیه ایران دست یابد.

به گزارش ایرنا ، مردم ، مسئولان ، دانش آموزان و دانشجویان شهرستان نیر ، روز دوشنبه  همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان ، فریاد ضد استکباری سر داده و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، و مرگ بر اسرائیل ، هیهات من‌الذله ، الله‌اکبر و لبیک یا خامنه‌ای انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.