حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان ماه در اردبیل افزود: روز 13 آبان ماه به علت به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان، تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343 و تسخیر سفارت آمریکا در تهران تنها یک نماد است.

وی با بیان اینکه تمامی روزهای سال 13 آبان و روز مبارزه است، اظهار داشت: ما در حال مبارزه با استکبار و استعمار هستیم و از پا نخواهیم نشست، چرا که مبارزه با زورگویان و ستمکاران و در راس آن آمریکای جنایتکار حقیقت دین و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: نباید در مقابل دشمنان و آمریکا عقب‌نشینی و برای مذاکره التماس کرد بلکه باید محکم و با اقتدار در مقابل آنها ایستاد چرا که ایران اسلامی امروز نسبت به گذشته بسیار مقتدر و پیشرفته است.

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی در برابر 63 کشور جهان به تنهایی ایستاد و با اینکه 245 هزار شهید والامقام تقدیم اسلام و قرآن کرد ولی در نهایت پیروز این جنگ نابرابر شد.

وی با بیان اینکه امروز با 165 کشور جهان به نوعی در حال مبارزه هستیم، ادامه داد: داعش در واقع با هدف ایجاد مزاحمت به ایران توسط کشورهای غربی و آمریکا بوجود آمده بود و در هفت سال با اینکه 2 هزار و 500 نفر از ایران اسلامی در راه مبارزه با داعش شهید شدند ولی 2 کشور اسلامی آزاد شده که این امر نشانگر قدرت و اقتدار نظام اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام پناهیان گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی به دنبال تعضیف محور مقاومت و مهار ایران اسلامی هستند اما با درایت و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری نه تنها محور مقاومت و ملت ایران تعضیف نمی‌شوند بلکه هر روز قدرت و اقتدار آنها افزایش می یابد.

 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات مقام معطم رهبری افزود: شعار " مرگ بر آمریکا " نباید کمرنگ شود و مبارزه با استکبار باید تداوم داشته باشد چرا که این کار راه‌های نفوذ دشمن را می‌بندد، قدرت و اقتدار نظام اسلامی را نشان می‌دهد و اقتدار دشمنان را زیر سوال می برد.

وی با بیان اینکه تمامی جریان‌ها و جناح‌های سیاسی در طول سال‌های گذشته  کم و بیش مایل به نرمش در برابر دشمنان و استکبار بودند، اظهار داشت: تنها کسی که در برابر استکبار ایستاد مقام معظم رهبری این ابر حریف استکبار بود.

وی بیان کرد: ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم تا انتقام خون تک تک شهدای عزیز را از استکبار و جبهه  ظلم نگیریم دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

در پایان این راهپیمایی حاضران با شعارهای " الله اکبر خامنه‌ای رهبر " بندهای قطعنامه قرائت شده را تایید کردند.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.