حجت‌الاسلام سیدحسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: هیچ‌گاه مستضعف نمی‌تواند با مستکبر رابطه داشته باشد مگر اینکه طرف مقابلش دست از استکبار خود بردارد. در مقابل چنین کشوری تقابل لازم است نه تعامل.

وی اظهارداشت: ما در تمام دوره‌های بعد از انقلاب با اکثریت کشورها تعامل داشته‌ایم و آن چیزی که بیشتر از تعامل با دنیا برایمان مفید است، تعامل با یکدیگر است ولی ما از

مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

او گفت: همه باید ضمن حفظ اعتقادات صحیح خود در زیر سایه رهبر معظم انقلاب تعامل و انسجام درونی خود را تقویت کنیم و به صورت متحد با توان داخلی بر مشکلات غلبه کنیم.

وی با تقدیر از عمل شجاعانه بازیکن پرسپولیس بیان کرد: آقای ترابی در زمانی که برخی از هم لباس‌های او و سلبریتی‌ها غوغای تجمل، تبرج و مخالفت از ارزش‌ها به راه انداخته‌اند، قهرمانانه شعار خود را اعلام کرد که "تنها راه نجات کشور، اطاعت از رهبری است".

حجت‌الاسلام عابدیان همچنین با گرامیداشت هفته وقف گفت: وقف خیرات بسیار مهم و ویژه‌ای است که ویژگی‌های منحصر بفردی دارد که می‌تواند تمام خیرات را احیا کند و در قالب هر کدام از آنها تحقق می‌یابد و هر کس می‌تواند با هر سلیقه‌ای در ساحت‌های مختلف اقدام به وقف کند.

او افزود: مناسب است اداره کل اوقاف و امور خیریه صندوق‌هایی در فضای حقیقی یا امکاناتی را در فضای مجازی فراهم آورد تا هرکس با هر تمکن مالی بتواند در وقف مشارکت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.