محمدرضا شایقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تامین زمین مورد نیاز از محل اراضی تحت اختیار منابع طبیعی و راه و شهرسازی ، زمینه آغاز این طرح بزرگ گردشگری ،رفاهی و تفریحی منطقه فراهم می‌شود.

او اظهارداشت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مورد نیاز در خلخال در دستور کار بوده و برای راه‌اندازی شهربازی در منطقه ازناو بسته‌های حمایتی از جمله تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار طرح ارائه خواهد شد.

او گفت: مجموعه طرح احداث شهربازی خلخال شامل امکانات بازی و تفریح سرپوشیده و رو بازکودکان ،جوانان و بزرگسالان ،تجهیزات رفاهی گردشگران و سایر امکانات مورد نیاز در اماکن تفریحی است که در جوار هتل پنج ستاره ازناو اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه با آماده شدن طرح جامع گردشگری ازناو هرگونه طرح گردشگری ،رفاهی و تفریحی در این تفرجگاه بر اساس طرح جامع اجرا می شود ، افزود: چند طرح بزرگ گردشگری ،اقامتی و رفاهی در منطقه ازناو در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها زمان ماندگاری مسافر در خلخال به چند برابر افزایش خواهدیافت.

شایقی از اجرای طرح گازرسانی به  منطقه نمونه گردشگری ازناو خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح زمینه برای افتتاح مجتمع گردشگری قصرهای چوبی فراهم و این طرح بزرگ گردشگری منطقه جنوب استان اردبیل در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

وی بیان‌کرد: برای اجرای طرح گردشگری مجموعه قصرهای چوبی در ازناو ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده و این مجموعه شامل ۴۰ دستگاه سوئیت با سازه‌های چوبی ، غذاخوری ،امکانات رفاهی ،اقامتی و آلاچیق است که برای نخستین بار با حفظ فضای سبز و درختان میوه داخل باغ محل اجرای طرح راه‌اندازی شده است.

او گفت: ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ادامه مجموعه رفاهی ، گردشگری ازناو سبز و هتل پنج ستاره این منطقه در اختیار مجری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

شایقی اظهارکرد: این هتل با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع در پنج طبقه بزرگترین مجموعه اقامتی گردشگری منطقه جنوب استان اردبیل است که برای تکمیل و افتتاح آن ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.