علی رحمتی روز یکشنبه در جلسه تشریح آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی استان اردبیل گفت: برای بازگشت با آرامش و آسایش زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اندیشده شده به طوری که تاکنون 90 درصد از زئران اردبیلی به استان بازگشتند.

 وی با اشاره به استقرار دفتر نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در پایانه مرزی مهران افزود: هم اکنون پنج تیم چهار نفره از راهداران استان جهت هماهنگی بازگشت زائران اربعین در پایانه مرزی مهران و پایانه شهید کاویانی شهر کرمانشاه حضور دارند و خدمات لازم را به زائران ارائه می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در انتقال زائران از مرزها به استان اردبیل وجود ندارد، اظهار داشت: طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین از دهم مهرماه آغاز شده و تا سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امسال ۹ هزار و ۵۰۰ نفر زائر از این استان با ۳۵۰ دستگاه اتوبوس جهت شرکت در پیاده روی با شکوه اربعین حسینی به مرزهای خروجی کشور اعزام شدند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل افزود: زائران اربعین حسینی می توانند هرگونه شکایات خود را جهت رسیدگی به سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.