اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران در این برهه زمانی در استان ضروری و لازمه موفقیت در جذب سرمایه‌گذاری فعال بودن حوزه عمرانی و زیرساختی است.
وی بیان کرد: تلاش برای جذب اعتبارات برای پروژه‌های مهم استان از جمله سدها ، راه و پروژه‌های حوزه گردشگری و توسعه ای استان از دیگر ضرورت‌های حوزه عمرانی است که باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.
استاندار اردبیل با اشاره به فعال شدن پروژه راه آهن اردبیل از طریق جذب فاینانس داخلی تلاش برای تسریع در اجرای این پروژه را از دیگر اولویت های حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود: اقدامات ریل‌گذاری ۱۱۷ کیلومتر این پروژه در سفر رییس جمهوری به استان آغاز می شود که در این راستا مقدمات تامین ریل مورد نیاز این پروژه انجام گرفته است.
وی ادامهداد: در صورت آغاز ریل‌گذاری پروژه راه آهن اردبیل دولت اعتبارات آن را افزایش می دهد.
بهنامجو با اشاره به قرار گرفتن در جنگ نابرابر اقتصادی تلاش و استفاده از تمام لحظات کاری برای ارائه خدمات به مردم را نمونه‌ای از امیدآفرینی برای مردم و ایجاد یاس در دشمنان عنوان کرد و گفت: در راستای تامین زیرساخت‌های عمرانی در استان اقداماتی در حال انجام است که باید با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی قوت گیرد.
استاندار اردبیل شناسایی محل احداث شهرک صنعتی مشترک بین استان اردبیل و سرمایه‌گذاران جمهوری آذربایجان را از جمله این اقدامات دانست و اظهار داشت: چند محل برای این طرح مشخص شده که از لحاظ صادراتی برای استان دارای توجیه اقتصادی می باشد.
وی بیان کرد: یکی از نقاط مشخص شده را سرمایه گذاران وطرف های آذری انتخاب خواهد کرد.
بهنامجو افزود: تلاش برای فعال‌سازی بخش خصوصی در احداث اماکن اقامتی در مجموعه‌های گردشگری ، تجدید نظر در اجرای طرح‌های گردشگری و تسریع در واگذاری ساختمان‌های راکد و فعال سازی اجرای کارخانه‌های  لاستیک و کامیون‌سازی از جمله اقدامات حوزه عمرانی بوده است.
در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های مسعود امامی یگانه معاون هماهنگی امور عمرانی سابق ،فرزاد قلندری به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.