مهدی اشجعی ، مدیر کارخانه تولید باتری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این کارخانه همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان افتتاح و در فازهای اول، دوم و سوم برای ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه کارخانه‌های تولید باتری کشور قادر به تامین تقاضای شرکت بازرگانی پخش باتری اردبیل نبودند و اعمال تحریم‌ها سبب شد فراهم‌آوری نیازهای شرکت بازرگانی باتری اشجع با مشکل مواجه شود، لذا تصمیم گرفتیم کارخانه بزرگ تولید باتری را در اردبیل ایجاد کنیم.

مدیرعامل کارخانه تولید باتری استان اردبیل بیان کرد: برای احداث کارخانه با یک شرکت ترکیه‌ای قرارداد بسته شد تا جدیدترین تکنولوژی تولید باتری به این واحد تولیدی منتقل شود و  ماشین‌آلات مدرن از کشورهای آلمان، چین و ترکیه تهیه شد.

وی بیان کرد: تخصص در این کارخانه بیشتر مدنظر بوده و هم‌اکنون تمامی کارکنان کارخانه تولید باتری از تخصص لازم برخوردار هستند و تخصص  عامل رشد و توسعه این مجموعه است.

اشجعی افزود: گام بعدی این کارخانه صادرات محصولات به دیگر کشورها است و قرار است تولیدات این شرکت به کشورهای آذربایجان، عراق و گرجستان صادر شود.

مدیرعامل کارخانه تولید باتری اردبیل همچنین با اشاره به طرح توسعه‌ای این کارخانه گفت: با راه‌اندازی فازهای چهارم و پنجم اشتغال این کارخانه  از ۳۰۰ نفر به ۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.