به گزارش ایرنا،سرهنگ سیدهادی موسوی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خلخال افزود: نتایج تلاش‌های صورت گرفته در مقابله با جرایم خشونت‌آمیز ،مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و موادمخدر ، مهار جرایم سرقت ،کاهش آمار حوادث رانندگی و در مجموع افزایش رضایت‌مندی مردم منطقه از نحوه خدمات ارائه شده از سوی پلیس موجب شده تا فرماندهی انتظامی خلخال رتبه اول را در بین شهرستان‌های مختلف استان اردبیل کسب کند. 

وی به برخورد شدید با برهم زنندگان آرامش و امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج و ترغیب فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با مظاهر بدحجابی در جامعه چند دستگاه خودرو با سرنشینان بدحجاب پس از توقیف توسط پلیس انتظامی به پارکینگ هدایت شدند.

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال نیز برقراری عدالت و امنیت را ۲ مقوله بسیار مهم و مورد نیاز بشریت در نظام‌های حکومتی بویژه نظام اسلامی ایران دانست و افزود: به برکت جان فشانی‌ها و هماهنگی و انسجام نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی آرامش ،آسایش و امنیت بی‌نظیر پایدار در کشورمان حاکم است.

وی امنیت را یک نعمت بزرگ الهی برای مردم کشورمان ذکر کرد و گفت: نعمت امنیت زیربنای سایر نعمات بی‌شمار الهی است و در سایه امنیت است که دسترسی به آسایش ،امنیت فردی و اجتماعی ،سیاسی ،اقتصادی ،زندگی با خیال راحت و بی‌دغدغه تحقق پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه تامین امنیت برای خلق خدا در پیشگاه خدواند از جایگاه والایی برخوردار است، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم در زیر پرچم جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ برای سبزپوشان نیروی انتظامی است.

وی اظهار داشت: سه شعار آرمانی انقلاب اسلامی ایران یعنی استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی در ۴۰ سال عمر بابرکت نظام اسلامی در سایه جان فشانی‌های نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی ایران اسلامی محقق شده و در این مدت حتی یک قانون برخلاف احکام الهی و قرآن کریم در کشور تصویب و اجرا نشده است.

در این مراسم که بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و در سومین روز از این هفته در محل میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی خلخال برگزار شد، از کارکنان کادر و وظیفه ساعی ،پرتلاش و نمونه این فرماندهی و پزشکان همکار با این فرماندهی تجلیل شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.