به گزارش ایرنا ،حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: برغم گسترش نا آرامی‌ها در منطقه خاورمیانه و بسیاری از مناطق جهان که حاصل شرارت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است، امنیت امروزی کشورمان نه تنها در این منطقه بلکه در سطح دنیا نظیر ندارد.

خطیب جمعه خلخال با بیان اینکه تامین امنیت پایدار در کشور هزینه‌های سنگینی را برای انقلاب و نظام اسلامی داشته، اظهار داشت: نیروهای جان برکف انتظامی برای تامین این امنیت و مقابله با اشرار، قاچاقچیان و افرادی که به آرامش جامعه را بر هم می‌زنند، هزینه سنگینی پرداخت و تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی با توصیه به مردم برای قدردانی از این امنیت ، گفت: مردم باید از اعماق وجود قدرشناس این نعمت باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی را از مصادیق بارز تقوای الهی دانست و افزود: تقویت اهداف نظام و حرکت در مسیر حرکت انقلاب ، رعایت تقوای الهی برای هدایت انسان به سوی کمال و هرگونه انحراف از این مسیر خطا و رفتن به سمت و سوی دشمنان اسلام است.

او با بیان اینکه هدف اصلی تشکیل سایر نظام‌های حکومتی غیردینی در جهان رسیدن به قدرت و ثروت با استفاده از اهرم فشار و ظلم و ستم به بشریت است، اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل حکومت و نظام اسلامی فراهم‌سازی زمینه اصلاح جامعه با آشکارسازی نشانه‌های رسیدن به خداوند می‌باشد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.