به گزارش ایرنا ، علی جاهد روز چهارشنبه در جریان بازدید اعضای تیم بازرسی و ارزیابی عملکرد فرمانداری از اداره مدیریت برق پارس‌آباد اظهارداشت: همچنین روشنایی معابر تمامی شهرها و روستاها به عهده این مدیریت است که با تلاش شبانه‌روزی همکاران در این شهرستان خدمات مستمر به مشترکان ارائه می‌شود.

او با اشاره به مشکل تاخیر در تامین کنتور مشترکین جدید ، این مشکل را سراسری دانست و گفت: با ورود شرکت توانیر به این موضوع قسمت عمده مشکل حل شده و مدت انتظار برای نصب کنتور کاهش یافته و اخیراً بیش از ۵۰۰ کنتور برای نصب به این شهرستان ارسال شده است.

او گفت: طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در خدمت‌رسانی به مشترکین در اولویت برنامه‌های این اداره بوده و پروژه‌ها و طرح‌های متعددی برای تقویت برق و نیرورسانی و خدمات مشترکین با بیش از ۳۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

او افزود: در حوزه شهر پارس‌آباد نصب ترانس‌ها در خیابان و محلات تابعه شهری و اجرای سه کیلومتر خط انتقال ۲ مداره از پست ۶۳ کیلو وات انجام شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری پارس‌آباد هم در این بازدید ، مدیریت برق در گرمای شدید تابستان و جلوگیری از قطعی برق و خدمات‌رسانی به مردم را از تاکیدات فرماندار دانست که امسال به خوبی توسط عوامل و نیروهای برق شهرستان محقق شد.

محمدزاده ، تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی سریع و پیش‌بینی طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز برای رفع مشکلات مشترکین شهری و روستایی و خدمات‌رسانی بویژه به سرمایه‌گذاران و پاسخ سریع به استعلامات آنها و مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از شاخص‌های مهم ارزیابی دانست و گفت: مدیریت برق شهرستان پارس‌آباد در شرایط مطلوبی خدمت‌رسانی می‌کند.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.